ЧЕТ ЭЛДИК СТУДЕНТТЕРДИ ОРУС ТИЛИН ОКУТУУДА САНАРИПТИК БИЛИМ БЕРҮҮ РЕСУРСТАРЫ

ЦИФРОВЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ ПРИ ОБУЧЕНИИ РУССКОМУ ЯЗЫКУ ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВ

DIGITAL EDUCATIONAL RESOURCES FOR TEACHING THE RUSSIAN LANGUAGE TO FOREIGN STUDENTS

УДК 372.8:376.112(575.2)(04)

Корутунду: Бул макалада жогорку окуу жайдагы санариптик ачылыштын натыйжалары чагылдырылган. Санариптик технологиялардын билим берүү процессин уюштурууга тийгизген таасири тууралуу сөз кылмакчыбыз. Тактап айтканда, чет элдик студенттерге орус тилин окутууда заманбап компьютердик ресурстар кандайча колдонулуп жатат. Акыркы жылдары маалыматтык технологияларсыз окутуу мүмкүн болбой калды. Санарип билим берүү программалары чет өлкөдөн келген студенттерди окутуунун формаларын жана ыкмаларын кеңейтти жана диверсификациялады. Чет элдик студенттерге орус тилин окутуу алда канча кызыктуу жана эффективдуу болуп калды.

Негизги сөздөр: санариптик технологиялар, билим берүү, онлайн-окутуу, Moodle платформасы, окутууну жекечелештирүү, эл аралык студенттер, коммуникациялык көндүмдөр, маалыматтык ресурстар.

Аннотация: В данной статье раскрываются результаты цифрового прорыва в высшем образовании. Речь пойдёт о влиянии цифровых технологий на организацию учебного процесса. В частности, как современные компьютерные ресурсы используются при обучении русскому языку иностранных студентов. За последние годы преподавание без информационных технологий стало невозможным. Цифровые образовательные программы расширили, разнообразили формы и методы обучения иностранцев. Учить русскому языку иностранных студентов стало намного интереснее и эффективнее.

Ключевые слова: цифровые технологии, образование, онлайн-обучение, платформа Moodle, персонализация обучения, иностранные студенты, коммуникативные навыки, информационные ресурсы.

Abstract: This article explores the results of a digital breakthrough in higher education, focusing on the impact of digital technologies on the organization of the educational process. Specifically, it examines how modern computer resources are utilized in teaching Russian to foreign students. In recent years, teaching without information technology has become impossible. Digital educational programs have expanded and diversified the forms and methods of teaching international students. Teaching Russian to foreign students has become significantly more engaging and effective.

Keywords: digital technologies, education, online learning, Moodle platform, personalization of learning, international students, communication skills, information resources.